Er zijn bij de 'afsluiting van energie door de netbeheerder' verschillende situaties te onderscheiden.
1. De netbeheerder heeft u afgesloten omdat u geen rechtsgeldig energieleveringscontract heeft met een energieleverancier. Dit kan gebeuren doordat uw energieleverancier de leveringsovereenkomst met u heeft beëindigd wegens wanbetaling of op grond van een betalingsachterstand. Maar dit kan ook het gevolg zijn van een recente verhuizing waarbij u nog geen overeenkomst met een energieleverancier voor uw nieuwe woning heeft afgesloten.
2. De netbeheerder heeft de meters uit uw woning verwijderd op grond van zogenaamde 'fraude'; U heeft de verzegelingen van de meters verbroken en u heeft de energiemeters of energietoevoer gemanipuleerd. Er kan ook sprake zijn geweest van 'ongeoorloofde hennepteelt', op basis waarvan de netbeheerder tot het weghalen van de meters uit uw woning is overgegaan.
WWW.ENERGIE-AFGESLOTEN.NL kan u in al deze gevallen behulpzaam zijn met het aanvragen en het op korte termijn verkrijgen van heraansluiting van de energietoevoer tot uw woning. De doelstelling is om er voor zorg te dragen dat u weer over gas en electriciteit kan beschikken.
Dus aarzel niet en bel ons op of vul op onze site het contactformulier in.